Få 30% rabat på annoncer/artikler i Jyllands-Postens tematillæg ”Et Cirkulært Danmark”.
Jyllands-Posten (JP) udgiver i slutningen af januar et tematillæg om bæredygtighed under overskriften ”Et Cirkulært Danmark”. NBE vil være synlig i tillægget, og medlemmer af netværket kan få 30% rabat på annoncer/artikler.
“Et Cirkulært Danmark” – udgives 30. januar 2019 i Jyllands-Posten.
Med inspiration fra FNs Verdensmål og Regeringens Strategi for cirkulær økonomi sætter JP fokus på temaet med oplysning, inspiration og behov. Formålet er at inspirere og motivere erhvervslivet og offentlige organisationer til, at tænke de bedste løsninger ind i fremtiden, samt skabe en unik platform med mulighed for eksponering i en relevant kontekst.
Kampagnen består af en 24-siders printpublikation i JP til 200.000 læsere. En e-paper lægges på jp.dk og finans.dk med 3 ugers forsideeksponering, mens alle artikler lægges på et JP tema site med mulighed for at dele artikler på de sociale medier. Tillægget distribueres endvidere særskilt til landets kommuner, mens samarbejdspartnere som Dansk Erhverv, DI, Gate 21, Green Building Council, Dansk Affaldsforening, IT Branchen, mfl. bidrager med indhold og deler kampagnen via deres kanaler.
Deadline for materialeindlevering er d. 15. januar.
Hvis du er interesseret i denne mulighed, kan du inden d. 28. december kontakte: Peter Aagaard Nielsen, Projektleder hos Jyllands-Posten på 5080 9156 eller peter.a.nielsen@jp.dk.